Gaah, nu blir det andra toner! Arga toner!

Fick precis reda på att jag fått en fet jäkla räkning på biblioteket på en bok som en klasskompis lånade på mitt kort för typ hundra år sedan. När hon väl lämnade in den så missade hon att dra den genom maskinen och sånt kan ju hända. Jag ringde då till biblioteket där en tjej svarade, tog mitt personnummer, namn och information om boken och sa att hon skulle fixa detta. Men det gjorde hon inte den kossan så här sitter jag och stirrar på en räkning jag inte har råd med. Kunde du inte ha ringt tillbaka och sagt att du inte hittat bokjäveln!?

Hur kan man säga till en kund/låntagare att man ska fixa till problemet om man inte gör det? Och speciellt om man inte ens kan säga till denne att man inte lyckades att fixa det. Istället skickar man räkningar för att kunna köpa nya böcker. Kanske för att era var lite ofräscha – för de är dom! Skabb.

Karlskrona stadsbibliotek och Blixtvik kör samma race. Bojkotta dom!